تقویت نگاه هنرمندانه عکاسان نوجوان در «نگاه ما» خوانشی ترکی از عرفان ایرانی | نقدی بر فیلم «مست عشق» اثر حسن فتحی روایتی با تکنیک‌های تعزیه | گفتگو با رضا احمدی که با اجرای تئاتر «گالیله» به مشهد بازگشته است بازیگر نقش مطهره در سریال «به کجا چنین شتابان» کیست؟ «آوای ابرها» در راه ایتالیا داوران نهمین جشنواره تئاتر کوتاه دانشگاه فردوسی مشهد را بشناسید ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت «نمایشگاه کتاب» + زمان پخش هوتن شکیبا و باران کوثری با «عامه پسند» به خانه‌ها می‌آیند + زمان اکران آنلاین سکانس جنجالی سریال «افعی تهران» درباره معلم که سبب شکایت آموزش‌وپرورش شد + فیلم کتاب قطعات موسیقی «ابوالحسن صبا» به چاپ دهم رسید «مت دیمون» در یک کمدی جدید جواد عزتی به سریال «وحشی» هومن سیدی پیوست نگاهی به کتاب «کورسرخی» نوشته­ عالیه عطایی | روایت هویت و مرز‌ها صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس
سرخط خبرها

واکنش مازیار لرستانی به توقف ناگهانی اجرای تئاترش + عکس

  • کد خبر: ۱۸۷۷۳۸
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
واکنش مازیار لرستانی به توقف ناگهانی اجرای تئاترش + عکس
نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی که در «تئاتر شهر» روی صحنه رفته بود، پس از ۱۲ اجرا، ناگهان متوقف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  نمایش «در انتظار گودو» که روایتی ایرانی‌شده مازیار لرستانی از نمایشنامه ساموئل بکت است پس از ۱۲ اجرا در تئاتر شهر به دلایل نامعلوم متوقف شده است.

از این تئاتر در روزهای اجرا استقبال خوبی شده بود.

مازیار لرستانی در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرده و گفته از دلایل دستور توقف این تئاتر بی‌اطلاع است.

واکنش مازیار لرستانی به توقف ناگهانی اجرای تئاترش + عکس

لرستانی در یادداشتش نوشته:

«آن نخل ناخلف که تبر شد، ز ما نبود / ما را زمانه گر شکند، ساز می‌شویم»

نمایش در انتظار گودو در تئاتر شهر پس از فقط دوازده اجرا همراه با استقبال پرشور چهره‌های شاخص از ورزش تا هنر… از سینما تئاتر تا آواز و موسیقی… به ناگهان پایان یافت.
نمایشی که به تعبیر منتقدان برجسته، شاخصه‌هایی ارزشمند برای تئاتر امروز در ایران داشت.
یادی کنیم از عزیزانی که با تمام همت، در راه دلسرد کردن جامعه هنری ایران گام برمی دارند. آن‌ها بی‌شک، بهتر از همه می‌دانند فرهنگ و هنر و هنرمند، از سرمایه‌های معنوی ایران‌اند.
از آن روست که دست به تخریب شخصیت، عدم ایجاد فضای کار، بی‌حمایتی قشر عمده و بی تفاوتی [نسبت] به معضلات و غرق نمودن این قشر فهیم، زیر بار رنج مادیات و دغدغه‌های روزمرگی و غم نان و دغدغه‌های کوچک زده‌اند.

تئاتر در انتظار گودو به کارگردانی مازیار لرستانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->